fbpx

BOX frigorific

Pentru produsele perisabile livrarea se face cu box frigorific avand pachete cu gel pentru produse refrigerate.
Transport frigorific cu pachete cu gel pentru produse refrigerate inseamna , pentru comenzile cu produse refrigerate va fii necesar sa bifati casuta cu ” Box Frigorific ” .PRODUSELE REFRIGERATE NU SE VOR LIVRA FARA ACEST BOX.Lucrăm constant la îmbunătățirea ambalajelor noastre și căutăm alternative mai bune, mai fiabile și mai ecologice. Ca supermarket, parcurgem o mulțime de cutii săptămânal, așa că încercăm să le reutilizăm pentru livrările dvs. ori de câte ori este posibil, pentru a le oferi oa doua viață și pentru a menține amprenta noastră de carbon la minimum. Termeni și condiții pentru produse refrigerate  Când cumpărați online, sunteți în general reglementat de Regulamentul privind contractele cu consumatorii (care a intrat în vigoare pe 13 iunie 2014 și a implementat Directiva privind drepturile consumatorului). Îți oferă drepturi atunci când faci cumpărături online, așa că ești acoperit dacă ceva nu merge bine. Produsele noastre refrigerate sunt produse perisabile și, prin urmare, sunt scutite de aceste reglementări. Vă rugăm să rețineți când cumpărați de la noi, sunteți de acord cu următoarele; Trebuie să vă asigurați că cineva este disponibil pentru a vă primi coletul în 24 de ore Dacă nu puteți fi acasă, vă rugăm să solicitați curierului livrarea către aproapele sau la un magazin de ridicare. Dacă utilizați oricare dintre aceste opțiuni, aceasta trebuie făcută imediat ce primiți primul mesaj de la curier. Dacă vă răzgândiți la data livrării, coletul dvs. ar putea fi întârziat și nu vom mai răspunde. Nu uitați că, indiferent de opțiunea pe care o alegeți, coletul trebuie livrat în 24 de ore După ce primiți coletul, scoateți produsele refrigerate și puneți-le imediat la frigider Dacă schimbați data de livrare, adresa sau orice informații care ar putea întârzia coletul, nu mai suntem responsabili și nu vom putea prelucra nicio rambursare sau schimburi Orice discrepanță, semne de deteriorare, expirare / cel mai bun înainte de date, daune sau orice lucru neobișnuit cu produsele trebuie raportate în 24 de ore de la livrare (pozele trebuie furnizate) Sunteți de acord că, deși toate coletele cu articole refrigerate sunt trimise la un serviciu de livrare de 24 de ore, există anumite circumstanțe dincolo de puterea noastră în care coletul nu poate fi livrat la timp, câteva exemple sunt: ​​Condiții meteo, Trafic, lucrări rutiere, perioada Crăciunului, Eșecuri Van Dacă coletul este în tranzit mai mult de 24 de ore, produsele vor fi în siguranță chiar și atunci când temperatura nu este sub 8 grade Dacă autorizați curierii noștri să vă lase coletul într-un loc sigur, nu acceptăm nicio responsabilitate dacă lipsește, vă rugăm să vă colectați coletul cât mai curând posibil.Echipa BioVegi
Info
Info Livrare
Rezultatele cautarii